نویان کالا تمام سعی و تلاش خود را به این امر معطوف کرده تا کلیه ی کالاهای سفارش داده شده در شرایط مناسب به دست مشتری برسد ، در هر صورت چنانچه پس از خرید کالا به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالای خریداری شده گرفتید این امکان برای شما فراهم است که با اطمینان خاطر به مدت ۷ روز پس دریافت کالا آنرا به نویان کالا مرجوع نمایید.

شرایط و ضوابط :

  1. مشتریان گرامی باید دقت نمایند کلیه اجناس ارسالی از طرف فروشگاه اینترنتی نویان کالا در بسته بندی سالم ارسال میگردد بنابراین چنانچه در هنگام تحویل گرفتن متوجه بسته بندی ناقص یا بدون بسته بندی شده اید از تحویل گرفتن آن خودداری فرمایید.
  2. در هنگام مرجوع نمودن کالا ، جعبه اصلی و اقلام آن در شرایط اولیه تحویل گرفتن باشد و بدون آسیب دیدگی ، ناقص شدن جعبه اصلی ، پارگی و یا نوشته یا برچسب اضافه بر روی آن باشد.
  3. از ارسال بدون هماهنگی با نویان کالا بطور جدی خودداری فرمایید.
  4. نویان کالا کلیه اجناس را بطور سالم برای مشتریان خود ارسال می کند ، چنانچه کالای مد نظر شما مورد پسند واقع نشد تنها در صورت سالم بودن بدنه قابل ارجاع می باشد. مشتریان گرامی باید به این نکته توجه کنند که در هنگام تحویل گرفتن اجناس حتما به سلامت بدنه و اقلام آن دقت کنند و چنانچه موردی از شکستگی یا تورفتگی و یا هر نوع عیب و ایراد ظاهری در کالا مشاهده نمودند از تحویل گرفتن آن خودداری کنند.
  5. در صورت مرجوع نمودن پس از هماهنگی با نویان کالا حتما تصویر قبض ارسال پستی به آدرس ایمیل Trade.noyan@gmail.com ارسال گردد.

هزینه ارسال و مرجوع نمودن کالا چگونه محاسبه میگردد؟

  • چنانچه کالای ارسال شده برای مشتری دارای ایراد فنی و یا مغایرت با کالای خریداری شده در سایت داشته باشد و یا چنانچه دارای ایراد در ظاهر و آسیب دیدگی ظاهری باشد هزینه ارسال به عهده نویان کالا می باشد.
  • در صورت انصراف از خرید بنا به دلایل سلیقه ای توسط مشتری ، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری می باشد.