شناسه محصول: NK186618

سشوار مک استایلر مدل MC-6618

Mac Styler MC-6618
دسته: برچسب:
ویژگی‌ها
جنس بدنهمتالیک فایبر گلاس
نوع مصرفخانگی – حرفه ایی
فناوری تولید یوندارد
باد سرد و گرمدارد – هر کدام 2 حالت
نوع موتورAC
توان مصرفی2200 وات
دکمه خنک کنندهدارد
حلقه آویختندارد
طول سیم2/5 متر
مشاهده همه ویژگی‌ها

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی نویان کالا
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان
- +

توضیحات

نگاهی به سشوار مک استایلر مدل MC-6618

سشوار مک استایلر مدل MC-6618 گزینه مناسبی برای خشک نمودن بهتر موها با حفظ سلامتی و شادابی آن است. این سشوار از برند مک استایلر دارای یک سری ویژگی های خاص برای عملکرد عالی و حرفه ایی است. مهمترین قابلیت این محصول موتور قوی آن است. نوع موتور این دستگاه AC  بوده که با جریان مستمر الکتریکی باد بسیار قوی تولید می کند. قدرت موتور این سشوار ۲۲۰۰ وات واقعی است. از امکانات مهم این سشوار قابلیت تولید یون است. یون به همراه باد خروجی که با موها برخورد می کند سبب حفظ رطوبت طبیعی ساقه آن و جلوگیری از موخوره می شود. جنس بدنه آن از فایبر گلاس متالیک و براق است. طراحی ارگونومیک بدنه باعث می شود تا به راحتی آن را در دست گرفته و مورد استفاده قرار داد.

قابلیت دیگر این محصول امکان تولید باد گرم و سرد است. این قابلیت هر کدام برای فصول سرد و یا گرم و همچنین نوع موها بسیار کاربردی است. دکمه خنک کننده برای سرد شدن المنت دستگاه و همچنین استفاده سریع از باد سرد به کار می رود. از مهمترین ویژگی هایی که در مورد این دستگاه می توان به ان اشاره نمود استفاده از آن برای موهای کراتینه و رنگ شده است. این قابلیت به خوبی امکان تثبیت موی رنگ شده را می دهد. همچنین موجب حفظ رطوبت و شادابی بهتر و تثبیت موی کراتینه است. تنظیمات مربوط به سرعت باد خروجی در دو حالت متفاوت این امکان را می دهد تا بر اساس بلندی مو و رطوبت آن سرعت باد خروجی را تنظیم نمود. از این دستگاه در بیشتر موارد می توان به صورت خانگی و شخصی استفاده نمود.

استفاده حرفه ایی از این دستگاه در سالن های آرایش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از بهترین محصولات خشک کننده مو در بازار است.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

متالیک فایبر گلاس

نوع مصرف

خانگی – حرفه ایی

فناوری تولید یون

دارد

باد سرد و گرم

دارد – هر کدام 2 حالت

نوع موتور

AC

توان مصرفی

2200 وات

دکمه خنک کننده

دارد

حلقه آویختن

دارد

طول سیم

2/5 متر

سایر قابلیت ها

مخصوص موهای رنگ شده و کراتینه
دارای 4 حالت مختلف جهت تنظیم دما و سرعت خروجی باد

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.